Overig

Soms wil je opvallen met een product. Bijvoorbeeld met een relatiegeschenk, een werkboekje voor je clienten of iets wat je bij een workshop gebruikt. Een leuke uitdaging, waar we graag over meedenken!

Soms wil je opvallen met een product. Bijvoorbeeld met een relatiegeschenk, een werkboekje voor je clienten of iets wat je bij een workshop gebruikt. Een leuke uitdaging, waar we graag over meedenken!

 

Bonnenboekjes en onderzetters

!JES zocht iets om aan jongeren en ouders mee te geven, als herinnering aan wat ze bij één van de programma’s leerden. Voor jongeren bedachten we een setje onderzetters met op elke onderzetter een andere ‘taak’. Voor ouders werd het een bonnenboekje waaruit de ‘taken’ uitgescheurd kunnen worden. In beide gevallen iets wat je op kunt bergen maar wat je er ook makkelijk even bijpakt als dat nodig is.

 

Verpakkingen comforties.com

Opvallend, duidelijk en zonder poespas: de verpakkingen van comforties.com moesten goed aansluiten bij hun imago en andere uitingen. We maakten doosjes die in een tandartspraktijk best zichtbaar mogen zijn. In alle verpakkingen komen de handen terug, maar wordt duidelijk onderscheid gemaakt tussen verschillende productlijnen.

 

Getekende animatie

Soms werkt een filmpje of animatie perfect om een concept uit te leggen. Zeker als de ontvanger geen tijd heeft om lappen tekst te lezen. Met deze animatie, gemaakt met behulp van VideoScribe, kon Kuijpers & van den Berg de kijker stap voor stap meenemen in hun oplossing voor een vraagstuk voor scheidingprofessionals.

 

Workshopmaterialen

Een workshop of training volgen is leuker als je zelf aan de slag mag en als de opdrachten waar je aan werkt op een originele manier zijn opgzet. Voor de workshop(s) van TeamSmederij maakten we daarom werkbladen waarbij je niet gewoon een vragenlijstje invult, maar waarbij op een leuke manier met de inhoud aan de slag kunt gaan.

 

 

Bieretiket de Machine

We maakten een nieuw etiket voor de bieren van de Machine van Brouwersgilde de Zwarte Stier. Met ons ontwerp kunnen de brouwers zelf voor elk biertje de naam, ingrediënten en kleuren op het etiket aanpassen zonder dat de algemene stijl verloren gaat.

 

 

Magazine Dutchblue.com

Elke maand valt dit magazine bij klanten op de deurmat. Zo blijft iedereen op de hoogte van het huidige productaanbod, de prijzen de lopende aanbiedingen. Met het bestelformulier achterop kunnen klanten direct de benodigde items bijbestellen.

 

 

Bureauonderlegger CAH

Als herinnering aan een training ‘Efficient werken’ maakten we een bureauonderlegger en een boekje voor de medewerkers van CAH. Op de bureauonderlegger staan in icoontjes (8 voor ‘algemeen’ en 8 voor ‘mailbeheer’) de speerpunten van de training weergegeven.